Activiteiten voor kinderen en jongeren / Follow Me

Afsluiting FM

Vrijdagavond 5 april hebben we met de jongeren van FM gebowld als afsluiting van het seizoen. Er zijn heel wat kegels omgegooid!

We hebben weer een leuk seizoen gehad met elkaar. Leuke gesprekken, gezelligheid, en ook de spelletjesavonden (bedankt voor de gastvrijheid aan gemeenteleden!) waren weer leuk. We hopen tot volgend jaar!

Clubkamp

21 kinderen zijn op clubkamp geweest van vrijdag 19 april tot en met zondag 21 april. Op de fiets, met harde, koude wind! Een gezellig kamphuis in Slagharen. Ik ben zaterdagmiddag langs geweest. Met elkaar hebben we een Bijbelverhaal en een bijbelspel gedaan. Het was er heel gezellig! (Uiteraard ook wel eens een woordenwisseling, maar dat werd heel gauw goed gemaakt). Mooi om te zien, dat kinderen het samen gezellig hebben. Dat ze, ondanks kou en regen, een leuke tijd hebben gehad. Petje af voor de clubleiding, die zich zo inzetten. Naast werk, school en andere drukke activiteiten doen ze dat toch maar. Bedankt!

Er is in dit kerkblad een verslag te lezen. Op vrijdag 10 mei kan iedereen die het leuk vindt, de foto’s komen kijken. Er is dan een gezellige clubafsluiting voor iedereen.

Examens

De examens komen er weer aan. Voor alle jongeren die dit jaar examen moeten doen: heel veel succes toegewenst!

Pinksteren…

Om te noteren:

• 10 mei afsluiting club
  • 26 mei Doe-kerk om 10.30 uur !!!

Doe-kerk

Doe-kerk/ kinderkoortje

Gevraagd: kinderen om mee te doen in een kinderkoortje tijdens Doe-kerk op 26 mei. Vind je het leuk om te zingen? Er worden twee of drie liedjes ingestudeerd die bij Doe-kerk worden gezongen. Opgeven bij Rolanda

BEAM-jongerendag (EO-jongerendag)

Ook dit jaar kun je mee naar de BEAM-jongerendag op zaterdag 1 juni in Rotterdam. Jongeren (en  gemeenteleden die zich jong voelen) die graag mee willen: meld je aan bij Rolanda VOOR 5 april!

De kosten zullen ongeveer € 20,00 - € 25,00 p.p. zijn (afhankelijk van vervoer). Wil je graag mee, laat het me dan weten!

Hartelijke groeten, Rolanda den Boon, kerkelijk werker voor gezinnen

Club

Wist u dat er elke vrijdagavond ongeveer 20-25 kinderen in De Schutse zijn voor club? Er wordt geknutseld, spelletjes gedaan en vrijdag 9 februari hebben ze met elkaar gezwommen in de Huttenheugte. Een heel leuke middag/avond, die met extra hulp van ouders/vrijwilligers mogelijk was.

• Jezus kwam op hen toe en zei: Mij is alle macht gegeven in de hemel en op de aarde. -- Matteus 28:18